۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۸

کشمیری:

بخش خون و آنکولوژی بیمارستان شهدای خلیج فارس بزودی افتتاح می‌شود

بخش خون و آنکولوژی بیمارستان شهدای خلیج فارس بزودی افتتاح می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: بخش خون و آنکولوژی بیمارستان شهدای خلیج فارس بزودی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سعید کشمیری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر، اظهار داشت: پس از افتتاح بیمارستان اعصاب و روان، انتقال بیماران به این مرکز به طور کامل صورت گرفته است.

وی در مورد راه اندازی مرکز اعصاب و روان در محل جدید گفت: مرکز اعصاب و روان با افزایش 100 درصدی تخت ها، از نظر بهداشتی، رفاه و امکانات و تجهیزات مورد نیاز وضعیت خوبی نسبت به گذشته داراست که این امر موجب رضایتمندی بیماران، خانواده ها، پزشکان و پرسنل آن شده است.

دکتر کشمیری اضافه کرد: با راه اندازی بیمارستان قلب، اعصاب و روان و بخش روانشناسی بالینی مرکز اعصاب و روان و راه اندازی واحد کار درمانی این مرکز بزودی در آینده نزدیک، سعی کرده ایم که کیفیت درمان را در استان بالا ببریم.

رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: به‌زودی بخش خون و آنکولوژی بیمارستان شهدای خلیج فارس افتتاح می شود و بیماران سرطانی و بیماری‌های خونی در این بخش معاینه و درمان می شوند.

تجهیز مرکز گوارش بیمارستان شهدای خلیج فارس به تجهیزات مدرن و روز دنیا

وی افزود: مرکز گوارش بیمارستان شهدای خلیج فارس با پنج فوق تخصص که در این بین دو نفر فوق تخصص گوارش کودکان هستند توانسته خدمات خوبی را به همشریان ارایه دهد.

کشمیری با توجه به تجهیز مرکز گوارش بیمارستان شهدای خلیج فارس به تجهیزات مدرن و روز دنیا گفت: در این مرکز خدماتی همچون تشخیص بیماری های سرطان گوارش، بیماری زخم معده و دیگر بیماری‌های مرتبط با گوارش به بیماران صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این مرکز دیگر نیاز به اعزام بیماران با مشکلات گوارشی به استان‌ها و سایر مراکز درمانی نیست که این امر موجب آزاد شدن نیروی انسانی که بیمار اعزامی را همراهی می کردند و کاهش هزینه‌ها می‌شود.
 

کد خبر 2179616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha